LEAD GENERATION

Ευκαιρία είναι κάθε άτομο που δηλώνει ενδιαφέρον για μιας επιχείρηση είτε online ή offline

Ευκαιρία (lead) είναι κάθε άτομο που δηλώνει ενδιαφέρον για το προϊόν ή την υπηρεσία μιας επιχείρησης είτε online ή offline.

Όταν ένα άτομο ξεκινά μια σχέση με μία επιχείρηση δείχνοντας ένα ενδιαφέρον, η μετάβαση από απλό επισκέπτη-ενδιαφερόμενο σε δυνητικό πελάτη αρχίζει να παίρνει μορφή. Τότε δημιουργείται μία ευκαιρία. Η δημιουργία ευκαιριών εμπίπτει στη μεθοδολογία inbound marketing. Εμφανίζεται αφού η επιχείρηση προσελκύσει ένα κοινό και είναι έτοιμη να μετατρέψει αυτούς τους επισκέπτες σε δυνητικούς πελάτες, που πληρούν τις προϋποθέσεις για πωλήσεις.

Η διαδικασία δημιουργία ευκαιριών είναι η ακόλουθη:

    1. ένας επισκέπτης ανακαλύπτει την επιχείρησή μέσω ενός από τα κανάλια marketing, όπως ένα site, ένα blog ή ένα μέσο κοινωνικού δικτύου.
    2. Αυτός ο επισκέπτης στη συνέχεια κάνει κλικ σε μία παρότρυνση για δράση (CTA) – μια εικόνα, ένα κουμπί ή ένα μήνυμα που ενθαρρύνει τους επισκέπτες του site να προβούν σε κάποια ενέργεια.
    3. Tο CTA μεταφέρει τον επισκέπτη σας σε μια σελίδα προορισμού, η οποία είναι μια ιστοσελίδα που έχει σχεδιαστεί για τη λήψη πληροφοριών δυνητικών πελατών σε αντάλλαγμα μιας επικοινωνιακής δράσης.
    4. Μόλις ο επισκέπτης συμπληρώσει την φόρμα μετατρέπεται σε δυνητικό πελάτη, δηλαδή σε ευκαιρία για την επιχείρηση.

Τα δεδομένα που συλλέγονται από τις ευκαιρίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε  διάφορα κανάλια προώθησης και marketing με σκοπό την αύξηση της επισκεψιμότητας στη σελίδα προορισμού με τελικό προορισμό την πώληση, όπως: Περιεχόμενο, e-mail, διαφημίσεις, blogs, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κλπ

Auto triggers & actions

Οι αυτοματοποιημένες ενέργειες στο site μίας επιχείρησης που χρησιμοποιούνται για να τραβήξουν την προσοχή των επισκεπτών

Optimizing Lead Management

Ένα σύνολο μεθοδολογιών, συστημάτων & πρακτικών που έχουν σχεδιαστεί για τη δημιουργία νέων δυνητικών πελατών

Livechat Setup

Η γρήγορη απόκριση σε έναν δυνητικό πελάτη δημιουργεί καλές εντυπώσεις από πλευράς του αφού του ικανοποιεί το αίσθημα της προσμονής

Sales Process Mapping

Ανάλυση των σταδίων από την αναζήτηση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας από τον δυνητικό πελάτη έως το ολοκλήρωση της πώλησης

Linkedin Αutomation

Ο αυτοματισμός του LinkedIn, όταν ρυθμιστεί σωστά, είναι ένα πολύ δυνατό εργαλείο για κάθε επιχείρηση

Landing Pages

Συγκεκριμένες ιστοσελίδες που έχουν σχεδιαστεί για να τραβήξουν την προσοχή των επισκεπτών και δυνητικών πελατών

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Σας περιμένουμε!

ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ

+30 210 29 10 519

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ

Σιγανέου 6, 11142, Αθήνα

ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΜΗΝΥΜΑ

info [@] jalp.gr

    Shopping Basket