Όταν ένα άτομο ξεκινά μια σχέση με μία επιχείρηση δείχνοντας ένα ενδιαφέρον, η μετάβαση από απλό επισκέπτη-ενδιαφερόμενο σε δυνητικό πελάτη αρχίζει να παίρνει μορφή. Τότε δημιουργείται μία ευκαιρία. Η δημιουργία ευκαιριών εμπίπτει στη μεθοδολογία inbound marketing. Εμφανίζεται αφού η επιχείρηση προσελκύσει ένα κοινό και είναι έτοιμη να μετατρέψει αυτούς τους επισκέπτες σε δυνητικούς πελάτες, που πληρούν τις προϋποθέσεις για πωλήσεις.
Η διαδικασία δημιουργία ευκαιριών είναι η ακόλουθη:
Τα δεδομένα που συλλέγονται από τις ευκαιρίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε διάφορα κανάλια προώθησης και marketing με σκοπό την αύξηση της επισκεψιμότητας στη σελίδα προορισμού με τελικό προορισμό την πώληση, όπως: Περιεχόμενο, e-mail, διαφημίσεις, blogs, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κλπ
Οι αυτοματοποιημένες ενέργειες στο site μίας επιχείρησης που χρησιμοποιούνται για να τραβήξουν την προσοχή των επισκεπτών
Ένα σύνολο μεθοδολογιών, συστημάτων & πρακτικών που έχουν σχεδιαστεί για τη δημιουργία νέων δυνητικών πελατών
Η γρήγορη απόκριση σε έναν δυνητικό πελάτη δημιουργεί καλές εντυπώσεις από πλευράς του αφού του ικανοποιεί το αίσθημα της προσμονής
Ανάλυση των σταδίων από την αναζήτηση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας από τον δυνητικό πελάτη έως το ολοκλήρωση της πώλησης
Ο αυτοματισμός του LinkedIn, όταν ρυθμιστεί σωστά, είναι ένα πολύ δυνατό εργαλείο για κάθε επιχείρηση
Συγκεκριμένες ιστοσελίδες που έχουν σχεδιαστεί για να τραβήξουν την προσοχή των επισκεπτών και δυνητικών πελατών
+30 210 29 10 519
Σιγανέου 6, 11142, Αθήνα