floral-design

Floral Design – Ένα SEO Success Story από τη jalp

Η Εταιρεία

Η εταιρεία FloralDesign δραστηριοποιείται στον χώρο της εμπορίας λουλουδιών με έμφαση στην παροχή υπηρεσιών στολισμού και διακόσμησης κοινωνικών και επαγγελματικών εκδηλώσεων. Στις αρχές Μαρτίου του 2013 η FloralDesign αναγνωρίζοντας την δυναμική που θα μπορούσε να της προσφέρει η αγορά του διαδικτύου εμπιστεύτηκε την jalp να της δημιουργήσει μία ολοκληρωμένη στρατηγική προώθησης της ιστοσελίδας της στις μηχανές αναζήτησης (SEO).

Τα Δεδομένα …

Σε διάστημα μικρότερο του ενός έτους (5 μήνες) η εταιρεία μας κατάφερε να υπερδιπλασιάσει τη μέση μηνιαία επισκεψιμότητα του δικτυακού τόπου floraldesign.gr ενώ ταυτόχρονα εγκατέστησε τον πελάτη στις πρώτες 10 θέσεις του google στη πλειοψηφία των σημαντικότερων λέξεων-κλειδιών ενδιαφέροντος.

Σήμερα ο πελάτης δέχεται ένα αξιόλογο αριθμό επισκεπτών στην ιστοσελίδα του ενώ έχει αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις του μέσω του internet , κατακτώντας σημαντικό μερίδιο της συγκεκριμένης αγοράς.

Πριν από την έναρξη της διαδικασίας βελτιστοποίησης (SEO), ο συγκεκριμένος δικτυακός τόπος είχε 879 επισκέψεις ανά μήνα. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας βελτιστοποίησης (SEO), ο αριθμός αυτός ανέβηκε σε 3.132 και συνεχίζει την ανοδική του πορεία (ποσοστό που αγγίζει το 257%).

Οι μοναδικοί επισκέπτες αυξήθηκαν κατά τη διάρκεια της βελτιστοποίησης (SEO) σε 12.405 (Απρίλιος-Αύγουστος 2013) από 3.708 που ήταν κατά την ίδια χρονική περίοδο το προηγούμενο έτος (2012). Το ποσοστό της αύξησης ανέρχεται σε 235%.

Ο αριθμός των χρηστών που επισκέφτηκαν τη σελίδα «Επικοινωνία» έφτασε τους 1.131 κατά τη περίοδο αυτή (το 2012 ο αριθμός των επισκεπτών ήταν 291) Ο αριθμός αυτός ανταποκρίνεται στο 9% των μοναδικών επισκεπτών του δικτυακού τόπου. Η αύξηση των μοναδικών επισκεπτών είναι ενδεικτική της επιτυχίας της βελτιστοποίησης (SEO) σε σχέση με καμπάνιες όπως e-mail newsletters και social media που αυξάνουν το συνολικό αριθμό των επισκεπτών αλλά όχι απαραίτητα των μοναδικών επισκεπτών.

Οι προβολές των σελίδων του δικτυακού τόπου κατά το εξεταζόμενο χρονικό διάστημα (Απρίλιος-Αύγουστος 2013) έφτασαν τις 73.985 σε αντίθεση με 21.143 που σημειώθηκαν το 2012 (ποσοστό αύξησης 250%). Ο μέσος όρος διάρκειας κάθε επίσκεψης στο δικτυακό τόπο αυξήθηκε κατά 6,7%.

Πώς Βοηθήσαμε …

Η εταιρεία μας κατά την έναρξη του έργου ξεκίνησε τη παρακολούθηση όλων των δεδομένων για την επισκεψιμότητα και τη συμπεριφορά των επισκεπτών, ώστε να καθοριστούν οι απαραίτητες ενέργειες για τη βελτιστοποίηση του δικτυακού τόπου. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε ανάλυση των λέξεων-κλειδιών όπου και προέκυψε μία λίστα λέξεων-κλειδιών με βάση την οποία πραγματοποιήθηκε η στοχοθέτηση και η ιεράρχηση τους με σκοπό την αύξηση της επισκεψιμότητας και της ανταγωνιστικότητας του δικτυακού τόπου. Βελτιώθηκε σε σημαντικό βαθμό η δομή και το περιεχόμενο της σελίδας ώστε να εναρμονίζεται με την νέα στόχευση που είχαν οι λέξεις κλειδιά και μελετήθηκαν οι σημαντικότεροι ανταγωνιστές της εταιρείας. Παράλληλα πραγματοποιήθηκε ένα σύνολο από καλά συντονισμένες off -site ενέργειες με κύριο στόχο την βελτίωση του linkbuilding και linkpopularity , την υποβολή της σελίδας σε directories , κα.

Συνοπτικά αναφέρουμε ορισμένες από τις βασικές ενέργειες :

  • Μελέτη και ανάλυση υφιστάμενης κατάστασης (Traffic , SEVisibility , κα)
  • Έρευνα και ανάλυση Λέξεων-Κλειδιών
  • Μελέτη Ανταγωνισμού
  • Βελτιστοποίηση του περιεχομένου της σελίδας (εικόνες, κείμενο)
  • Διόρθωσηκώδικασελίδας (cms errors, meta-data, header-tags, κλπ)
  • Βελτίωσητου link popularity (backlinks)
  • Υποβολή της σελίδας σε επαγγελματικούς καταλόγους – directories
  • Αναβάθμισητων Social Media (facebook, twitter)

Αντί Επιλόγου …

Η FloralDesign δεν είναι η μοναδική επιχείρηση που βοηθήσαμε να επιτύχει τους στόχους της, αντίθετα σημαντική επιτυχία απολαμβάνουμε και με τους υπόλοιπους πελάτες που μας εμπιστεύτηκαν την ηλεκτρονική τους παρουσία.

Comments are closed.