plans-1867745_1920

Χρησιμοποιώντας σωστό και καλό σχεδιασμό ιστοσελίδας

Χρησιμοποιώντας σωστό και καλό σχεδιασμό ιστοσελίδας βοηθάμε και υποστηρίζουμε τις προσπάθειες του SEO.

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορούν να γίνουν στο σχεδιασμό μιας ιστοσελίδας, είναι μόλις αυτή ολοκληρωθεί, να προσπαθήσουμε να βρούμε τι είναι καλύτερο και τι πρέπει να αλλάξουμε για τη βελτιστοποίηση της στις μηχανές αναζήτησης. Αυτός είναι και ο λόγος που ο σωστός σχεδιασμός ιστοσελίδας πρέπει πάντα να έχει σαν αφετηρία την κατανόηση του κύριου κορμού των πελατών στους οποίους στοχεύει η ιστοσελίδα.

Όταν το έχουμε αυτό στο μυαλό μας τότε πετυχαίνουμε το συνδυασμό και εναρμονισμό του σχεδιασμού της ιστοσελίδας μας με τις προωθητικές ενέργειες που κάνουμε,  πολλαπλασιάζοντας την δυναμική των μάρκετινγκ ενεργειών μας.

Στις μέρες μας υπάρχουν πολλές μορφές και τάσεις για τη δημιουργία μιας ιστοσελίδας πχ. Responsive, parallax και διάφορες παραλλαγές αυτών των δύο, οπότε αν αγνοήσουμε το SEO από την πρώτη στιγμή, τότε ίσως στην περίπτωση της εκκίνησης μιας SEO καμπάνιας στην πορεία, οδηγηθούμε στον αναγκαστικό ολικό επανασχεδιασμό της σελίδας μας και σε έξτρα κόστη.

Ο σωστός και καλός σχεδιασμός δεν είναι μόνο το design και η αισθητική, αλλά:

Η εμπειρία
Η ευχρηστία του ιστότοπου
Η σταθερή και ασφαλής αρχιτεκτονική
Η προσβασιμότητα από όλες τις οθόνες και τις συσκευές

Όλα τα παραπάνω είναι κανόνας για το SEO

Ποιός είναι ο κατάλληλος σχεδιασμός για την εταιρική μας ιστοσελίδα;

Το Νο1 σήμερα στον σχεδιασμό μιας εταιρικής ιστοσελίδας είναι το responsive design. Responsive design σημαίνει ότι η ιστοσελίδα μας προσαρμόζεται σε όλες τις συσκευές και όλες τις πλατφόρμες και είναι ένας παράγοντάς που συνιστάται από την Google καθώς δε μειώνεται στις μηχανές αναζήτησης η δύναμη του URL αφού δεν υπάρχουν πολλές παραλλαγές του.  Το μόνο αρνητικό είναι ότι δεν μπορούμε να ακολουθήσουμε διαφορετική στρατηγική για τα κινητά, αλλά μια ενιαία για όλες τις συσκευές – γιατί να το θέλουμε άλλωστε?

Ο σχεδιασμός parallax που είναι η μόδα στις μέρες μας, επιτάσσει την παρουσίαση όλου του περιεχομένου μας σε μία μόνο σελίδα. Από την πλευρά των χρηστών είναι αρκετά εύχρηστο και πολλές φορές η χρησιμοποίηση του parallax αυξάνει τις μετατροπές σε μία ιστοσελίδα. Αν η εταιρία έχει κάποιο δυνατό και ξεκάθαρο μήνυμα να περάσει, τότε η επιλογή του parallax είναι η πιο ωφέλιμη. Από την άλλη μεριά είναι δύσκολο να χρησιμοποιηθεί μεγάλη ποικιλία λέξεων κλειδιών σε μόνο μία σελίδα και επιπλέον η Google δεν μπορεί να ανιχνεύσει και να καταχωρίσει πολλές σελίδες εφόσον υπάρχει μόνο μια.  Μια στρατηγική parallax σχεδιασμού με πολλές σελίδες μπορεί να αποδειχτεί ότι πιο παραγωγικό και αποδοτικό.

Τέλος υπάρχει η επιλογή του HTML5, του οποίου η δυναμικότητα του design και η σταθερότητά του, είναι σίγουρα για πολύπλοκων απαιτήσεων έργα. Από την πλευρά του SEO, με την συγκεκριμένη επιλογή απαιτείται η χρησιμοποίηση JavaScripts που πολλές φορές κάνουν τη σελίδα δυσανάγνωστη στις μηχανές αναζήτησης. Η λύση του συγκεκριμένου προβλήματος είναι μια στατική έκδοση των JavaScripts που θα δώσει κίνηση στη σελίδα αλλά και πρόσβαση στις μηχανές αναζήτησης.

Περνώντας τώρα σε έναν άλλο παράγοντα που είναι η ευχρηστία της ιστοσελίδας, εδώ το μυστικό είναι η απλότητα και η έξυπνη σχεδίαση, αναπόσπαστα κομμάτια ενός επιτυχημένου αποτελέσματος, ενώ η δημιουργικότητα μπορεί να εφαρμοστεί στα μενού πλοήγησης και στην προσωπικότητα της σελίδας.  

Οποιοδήποτε και αν είναι το μοντέλο σχεδιασμού που θα επιλέξετε πρέπει πρώτα να χαράξουμε τη στρατηγική SEO και έπειτα να επιλέξουμε ποιο ταιριάζει περισσότερο.

H jalp προσφέρει one-stop-shop υπηρεσία για τον σχεδιασμό, την κατασκευή και την προώθηση ενός site, καλέστε μας τωρα στο 2102910519 ή info@jalp.gr.

Comments are closed.