H στρατηγική social media καθορίζει τον χρόνο, τον τρόπο και το περιεχόμενο των αναρτήσεων μιας επιχείρησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Είναι ένα λεπτομερές σχεδιάγραμμα που απαντά στο τι, πότε, πώς και γιατί αναφορικά σε όλο το περιεχόμενο που δημοσιεύεται στις σελίδες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της επιχείρησής. Η στρατηγική social media είναι ένα σχέδιο, ένας συνδυασμός ιδεών, ένας σκοπός και ο οδικός χάρτης προς έναν στόχο που σκοπεύει να επιτύχει μία επιχείρηση.
Η στρατηγική αυτή δεν αφορά μόνο τις αναρτήσεις περιεχομένου και πολυμέσων. Αντίθετα, πρέπει να υπάρχει ένας καλά μελετημένος συντονισμός σε ότι δημοσιεύει μία επιχείρηση σε όλα τα διαθέσιμα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ένας ξεκάθαρος στόχος που θέλει να επιτύχει από αυτή τη στρατηγική.
Με άλλα λόγια, όταν σχεδιάζεται μία στρατηγική θα πρέπει να ληφθούν υπ’ όψη τα παρακάτω:
Οι στόχοι μίας επιχείρησης στα social media μπορεί να είναι πολλαπλοί και μία επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει διάφορα κανάλια για να δημιουργήσει περισσότερους δυνητικούς πελάτες, να μοιραστεί πληροφορίες προϊόντων και υπηρεσιών, να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα του brand name, να επεκτείνει το δίκτυό της, κλπ. Επιπλέον, μπορεί να δημιουργήσει διαφορετικές στρατηγικές για διαφορετικές πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ανάλογα με τη φύση της πλατφόρμας.
Τα κύρια οφέλη μίας στρατηγικής social media είναι τα ακόλουθα:
Κοινωνική επέκταση – αυξάνεται η δικτύωση και η επικοινωνία της επιχείρησης με το κοινό της μέσω της ολοένα αυξανόμενης πρόσβασης του κόσμου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Εξατομικευμένα μηνύματα – η επιχείρηση μπορεί να προσφέρει εξαιρετικά εξατομικευμένη εμπειρία στους υπάρχοντες και τους δυνητικούς πελάτες της. Μπορεί να μελετήσει τα δεδομένα του κοινού της για καλύτερη στόχευση με αποτέλεσμα την δημιουργία ισχυρών καμπανιών marketing.
Εστιασμένα αποτελέσματα – ευκολότερη και πιο αποτελεσματική ευθυγράμμιση όλης της κοινωνική δραστηριότητας της επιχείρησης με τους στόχους της στρατηγικής που εφαρμόζεται.
Διαφάνεια – η διαχείριση της φήμης της επιχείρησης είναι μεγάλο μέρος της κατανόησης του κοινού της και της εκμάθησης από αυτά που λένε οι άνθρωποι. Η αλληλεπίδραση το κοινό και η δημιουργία διαφανών καναλιών επικοινωνίας, παρέχει καλύτερες γνώσεις πελατών από οποιοδήποτε άλλο εργαλείο.
+30 210 29 10 519
Σιγανέου 6, 11142, Αθήνα