Αυτοί οι στόχοι σχετίζονται συνήθως με την απόκριση του κοινού σε κάποια ενέργεια και μπορεί να περιλαμβάνουν την δημιουργία ενός δυνητικού πελάτη, μια πώληση, ένα κλικ, μία εμφάνιση, μία συνδρομή και πολλές άλλες στενευμένες ενέργειες από πλευράς της επιχείρησης.
Ο παράγοντας που καθορίζει εάν μια καμπάνια έχει πάει καλά ή όχι είναι τα πραγματικά δεδομένα. Αυτά τα δεδομένα συλλέγονται από ένα σύστημα παρακολούθησης που αποθηκεύει κλικ, συνδρομές, πωλήσεις ή μετατροπές σε πραγματικό χρόνο και τα οποία μπορούν να αναλυθούν έτσι ώστε να υπάρχει μία διαρκής βελτιστοποίηση της καμπάνιας.
Τα πλεονεκτήματα του Performance Marketing για μία επιχείρηση είναι τα ακόλουθα:
Ευκολία μέτρησης απόδοσης (ROI) – Τα κλασικά μοντέλα προσφέρουν ένα κόστος που συνδέεται με τα αποτελέσματα. Ωστόσο, η πραγματική σχέση τους με τις πωλήσεις είναι πολύ πιο ασαφής. Οι δράσεις Performance Marketing αναγνωρίζουν τι κάνει κάθε χρήστης στο site ή στη σελίδα προορισμού (landing page) του site, με αποτέλεσμα η επιχείρηση να έχει τα βέλτιστα οφέλη από τη επένδυση της για την συγκεκριμένη δράση.
Στόχοι με βάση τη μετατροπή – Αυτοί οι στόχοι μπορούν να είναι οτιδήποτε και επιτρέπουν στην επιχείρηση να γνωρίζει ποια οφέλη προέρχονται από τη στρατηγική στο σύνολό της. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να αποτιμηθεί και να αξιολογηθεί με ακρίβεια η απόδοση επένδυσής μίας επιχείρησης.
Διαρκής βελτιστοποίηση – Η βελτίωση του τρόπου μέτρησης βοηθάει μία επιχείρηση να βελτιώνει συνεχώς τις καμπάνιες της. Η πρόσβαση σε αναλυτικά δεδομένα, μπορεί να ενισχύσει τις ενέργειες marketing προσαρμόζοντας ανάλογα τον προϋπολογισμό της καμπάνιας. Ταυτόχρονα, μπορεί να απορρίψει τυχόν ενέργειες που δεν συμβάλλουν στην πραγματοποίηση μετατροπών. Επιπλέον, δεδομένου ότι η τεχνολογία επιτρέπει την μέτρηση των δεικτών σε πραγματικό χρόνο, μπορούν να πραγματοποιούνται συνεχείς έλεγχοι που είτε βελτιώνουν τις καμπάνιες είτε τις σταματούν. Το αποτέλεσμα είναι μια συνεχής διαδικασία βελτίωσης της καμπάνιας.
Εξάλειψη του κόστους ευκαιρίας – Οι επιχειρήσεις δεν θα πρέπει πλέον να επενδύουν σε καμπάνιες χωρίς να γνωρίζουν ποια θα είναι τα αποτελέσματα. Με το Performance Marketing, ο κίνδυνος είναι ελάχιστος και επιτρέπει στην εκτίμηση του κόστους για κάθε καμπάνια.
Στη jalp έχουμε εμπειρία στην εφαρμογή στρατηγικών Performance Marketing και είμαστε σε θέση να αξιολογήσουμε ποια στρατηγική πρέπει να αναπτύξουν οι πελάτες μας ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιούνται. Προσεγγίζουμε το κάθε έργο μας μετά από λεπτομερή ανάλυση και όλες οι προτάσεις μας βασίζονται στα κύρια KPI ενός πελάτη. Ο στόχος είναι οι συνεργάτες μας να επιτύχουν τους στόχους τους μέσω των σωστών καναλιών και μέσω της ωριμότητας του προϊόντος ή της υπηρεσίας τους. Επιπλέον, στοχεύουμε να το έχουμε την καλύτερη απόδοση επένδυσης με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.
Εμφάνιση των διαφημίσεών στα σωστά άτομα, στο σωστό μέρος και την κατάλληλη στιγμή
Οι διαφημίσεις LinkedIn μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή να προσεγγίσει ένα ισχυρό επαγγελματικό κοινό
Διαφήμιση βάσει απόδοσης όπου οι επιχειρήσεις πληρώνουν προμήθεια σε συνεργάτες oι οποίοι κατευθύνουν κίνηση μέσω δικών τους καναλιών
Ένα οικονομικό & αποδοτικό εργαλείο, το οποίο αυξάνει την κερδοφορία και την προβολή των επιχειρήσεων στο διαδίκτυο
+30 210 29 10 519
Σιγανέου 6, 11142, Αθήνα