Το lead management είναι ένα σύνολο μεθοδολογιών, συστημάτων και πρακτικών που έχουν σχεδιαστεί για τη δημιουργία νέων δυνητικών πελατών και λειτουργούν μέσω ενός μεγάλου αριθμού εκστρατειών ή στρατηγικών marketing. Το lead management διευκολύνει τη σύνδεση μιας επιχείρησης μεταξύ της εξερχόμενης διαφήμισης των καταναλωτών και της απόκρισης τους σε αυτήν τη διαφήμιση. Το lead management είναι σε πολλές περιπτώσεις πρόδρομος για τη διαχείριση πωλήσεων, τη διαχείριση σχέσεων πελατών και τη διαχείριση της εμπειρίας των πελατών. Αυτή η κρίσιμη συνδεσιμότητα διευκολύνει την κερδοφορία των επιχειρήσεων μέσω της απόκτησης νέων πελατών, της πώλησης σε υπάρχοντες πελάτες και της αύξηση της αναγνωρισιμότητας.
Μαζί με άλλες σχετικές επιχειρηματικές πρακτικές marketing, ο στόχος μιας αποτελεσματικής πρωτοβουλίας lead management είναι η δημιουργία νέων επιχειρηματικών εσόδων, η αύξηση της προβολής και η βελτίωση της γενικής συμπεριφοράς των δυνητικών πελατών και του κοινού γενικά για μελλοντική ανάπτυξη της επιχείρησης.
Ενώ είναι απλό στο πεδίο εφαρμογής του, το lead management μπορεί να γίνει περίπλοκο καθώς αλληλοεπιδρούν πελάτες, δυνητικοί πελάτες και επαγγελματίες πωλήσεων. Οι αλληλεπιδράσεις και οι επακόλουθες ενέργειες δημιουργούν μια ποικιλία πιθανών αποτελεσμάτων για την ανάπτυξη της επιχείρησης. Αυτός ο συνεχώς αυξανόμενος αριθμός σεναρίων δημιουργεί λειτουργικές αποσυνδέσεις, με άλλα λόγια, κρίσιμες ευκαιρίες για χειρισμό μιας έρευνας που μειώνει ή καταστρέφει την πιθανή αξία της. Η κατάλληλη διαχείριση αυτών των σεναρίων είναι η βελτιστοποίηση του lead management.
+30 210 29 10 519
Σιγανέου 6, 11142, Αθήνα