AUTO TRIGGERS & ACTIONS

Οι αυτοματοποιημένες ενέργειες στο site μίας επιχείρησης που χρησιμοποιούνται για να τραβήξουν την προσοχή των επισκεπτών

Οι αυτοματοποιημένες ενέργειες στο site μίας επιχείρησης, χρησιμοποιούνται για να τραβήξουν την προσοχή των επισκεπτών σε διαφορετικές περιπτώσεις χρησιμοποιώντας έξυπνους κανόνες στην διάρκεια του ταξιδιού του πελάτη μέσα στο site για να εμφανίσουν προληπτικά μηνύματα.  Οι κανόνες αυτοί ενεργοποιούν  προκαθορισμένες ενέργειες όταν ο επισκέπτης προηγείται στο site της επιχείρησης. Συγκεκριμένες ενέργειες κατά την άφιξη ή την αποχώρηση του επισκέπτη από το site μπορούν σε μεγάλο βαθμό να αυξήσουν τον χρόνο παραμονής του και να κεντρίσουν το ενδιαφέρον του περισσότερο με αποτέλεσμα την βελτίωση των μετατροπών.

Διαφορετικά εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών προσφέρουν διαφορετικούς κανόνες ενεργοποίησης της αλληλεπίδρασης. Ωστόσο, μπορεί κανείς να διακρίνει 6 βασικούς τύπους δεδομένων στους οποίους θα μπορούσαν να μπουν κανόνες:

    • με βάση τη σελίδα πλοήγησης.
    • με βάση τον αριθμό των επισκέψεων του δυνητικού πελάτη.
    • με βάση την ώρα
    • βάσει δεδομένων χρήστη, όπως η συσκευή που χρησιμοποιούν, η τοποθεσία, η γλώσσα περιήγησης, κλπ.
    • με βάση την πρόθεση εξόδου του επισκέπτη από το site
    • βάσει παραμέτρων URL

Οι αυτοματοποιημένες ενέργειες στο site μίας επιχείρησης μπορούν να αυξήσουν την αφοσίωση των επισκεπτών και να προσελκύσουν περισσότερους δυνητικούς πελάτες. Λειτουργούν πολύ καλά για να προσφέρουν προληπτική υποστήριξη.

Ωστόσο, για να λειτουργήσουν, πρέπει γίνει μελέτη της συμπεριφοράς των πελατών της επιχείρησης και να συγκεντρωθούν πληροφορίες σχετικά με τις ανάγκες τους. Μόνο σε αυτήν την περίπτωση, οι αυτοματοποιημένες ενέργειες βοηθούν στην προσέλκυση δυνητικών πελατών και στη δημιουργία ισχυρών σχέσεων μαζί τους.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Σας περιμένουμε!

ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ

+30 210 29 10 519

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ

Σιγανέου 6, 11142, Αθήνα

ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΜΗΝΥΜΑ

info [@] jalp.gr

    Shopping Basket