Οι αυτοματοποιημένες ενέργειες στο site μίας επιχείρησης, χρησιμοποιούνται για να τραβήξουν την προσοχή των επισκεπτών σε διαφορετικές περιπτώσεις χρησιμοποιώντας έξυπνους κανόνες στην διάρκεια του ταξιδιού του πελάτη μέσα στο site για να εμφανίσουν προληπτικά μηνύματα. Οι κανόνες αυτοί ενεργοποιούν προκαθορισμένες ενέργειες όταν ο επισκέπτης προηγείται στο site της επιχείρησης. Συγκεκριμένες ενέργειες κατά την άφιξη ή την αποχώρηση του επισκέπτη από το site μπορούν σε μεγάλο βαθμό να αυξήσουν τον χρόνο παραμονής του και να κεντρίσουν το ενδιαφέρον του περισσότερο με αποτέλεσμα την βελτίωση των μετατροπών.
Διαφορετικά εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών προσφέρουν διαφορετικούς κανόνες ενεργοποίησης της αλληλεπίδρασης. Ωστόσο, μπορεί κανείς να διακρίνει 6 βασικούς τύπους δεδομένων στους οποίους θα μπορούσαν να μπουν κανόνες:
Ωστόσο, για να λειτουργήσουν, πρέπει γίνει μελέτη της συμπεριφοράς των πελατών της επιχείρησης και να συγκεντρωθούν πληροφορίες σχετικά με τις ανάγκες τους. Μόνο σε αυτήν την περίπτωση, οι αυτοματοποιημένες ενέργειες βοηθούν στην προσέλκυση δυνητικών πελατών και στη δημιουργία ισχυρών σχέσεων μαζί τους.
+30 210 29 10 519
Σιγανέου 6, 11142, Αθήνα