Η βασική λέξη εδώ είναι «πολύτιμη». Αυτό αλλάζει αυτόν τον ορισμό από αυτόν που θα μπορούσε να περιγράψει σχεδόν οποιαδήποτε μορφή διαφήμισης ή μάρκετινγκ. Μπορείτε να διαπιστώσετε εάν ένα κομμάτι περιεχομένου είναι το είδος που θα μπορούσε να είναι μέρος μιας καμπάνιας μάρκετινγκ περιεχομένου εάν οι άνθρωποι το αναζητούν, εάν οι άνθρωποι θέλουν να το καταναλώσουν, αντί να το αποφύγουν. Ήταν λοιπόν το διαφημιστικό βίντεο της Ημέρας Παιχνιδιών της VW το 2014, το οποίο έχει προβληθεί στο YouTube σχεδόν 18 εκατομμύρια φορές από τη σύνταξη αυτής της ανάρτησης, μιας διαφήμισης ή ενός μάρκετινγκ περιεχομένου; Η απάντηση είναι ότι είναι και τα δύο, ανάλογα με τον τρόπο με τον οποίο λαμβάνεται από κάθε άτομο που εκτίθεται σε αυτό. Το ίδιο θα ισχύει για οποιοδήποτε κομμάτι μάρκετινγκ περιεχομένου που δημιουργείτε, ανάλογα με το αν ο παραλήπτης έλαβε αξία από αυτό ή όχι. Φυσικά, ο στόχος είναι να παρέχετε όσο το δυνατόν περισσότερη αξία από το μάρκετινγκ περιεχομένου σας στο μεγαλύτερο μέρος του κοινού-στόχου σας. Σε αυτό το σημείο, παρά αυτόν τον ορισμό και την εξήγηση, πιθανότατα εξακολουθείτε να αναρωτιέστε τι είναι ακριβώς το μάρκετινγκ περιεχομένου.
Το Content Marketing μπορεί να βοηθήσει την στρατηγική marketing μιας επιχείρησης στους παρακάτω παράγοντες:
Ο βασικός τρόπος με τον οποίο το περιεχόμενο παρέχει αξία είναι μέσω οργανικής επισκεψιμότητας. Το κοινό ανακαλύπτει την επιχείρηση σε κάποιο είδος πλατφόρμας αναζήτησης. Είναι θεμελιωδώς διαφορετικό από άλλα είδη επισκεψιμότητας για έναν κρίσιμο λόγο -οι άνθρωποι αυτοί αναζητούν ενεργά πληροφορίες που σχετίζονται με την επιχείρησή.
Η δημιουργία αναρτήσεων έχουν στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησης
Ένα αποτελεσματικό brochure ενισχύει το ενδιαφέρον του κοινού για την επιχείρηση, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της
Οπτική αναπαράσταση πληροφοριών ή δεδομένων που μπορούν να οπτικοποιήσουν δεδομένα με πιο συναρπαστικό τρόπο από ότι ένα κείμενο
Προβολή & προώθηση επιχειρηματικών δράσεων αλλά και δημιουργία εταιρικών video και παρουσιάσεων κάθε τύπου επιχείρησης
Εργαλεία δημιουργίας δυνητικών πελατών. Συνήθως είναι μεγαλύτερα & πιο αναλυτικά από τα posts τα οποία γράφονται για να προσελκύσουν επισκέπτες
+30 210 29 10 519
Σιγανέου 6, 11142, Αθήνα